Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Mar 2024 15:28:04 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/01639 aadressile (asub mitmel aadressil) (hõlmab palju 
ehitisi) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja Skepast&Puhkim OÜ (registrikood 
11255795) esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) 
ehitisregistri kaudu ehitusloa taotluse nr 2411271/01639 Rail Balticu 
DS1DPS4 (Kärplast Seljani ca 14 km) RW1400 raudtee põhitrassi lõigu 
ehitamiseks vastavalt Rapla maakonnaplaneeringule „Rail Baltic raudtee 
trassi koridori asukoha määramine". Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 
edastab TTJA ehitusloa menetluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26915113>  (menetlus nr: 
418637), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI KUURA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister